Powered By Blogger

sâmbătă, 4 septembrie 2010

aaaaaaaaaaaaaaaaaa

Da, nu, da, nu ...... nu mai pot cateodata, imi vine sa urlu ca un lup salbatic la luna ... cu siguranta am o problema, daca am inceput asa dintr-o data sa scriu si nici macar nu stiu despre ce vreau sa scriu. Cert e ca sunt putin suparat, putin nervos, putin trist... de fapt mai mult trist, si nici nu am stare ... parca ar trebui sa fac ceva si nu stiu ce ... si in plus se pare ca imi vine sa ma cert cu toata lumea din jur sa ma intorc si sa plec fix unde vad cu ochii. De ce ? Nu stiu ... pur si simplu asa m'am trezit ... am incercat orice sa ma linistesc ... si sa nu mai fiu asa ... dar nu pot ... azi probabil foarte multa lume la care tin se va supara pe mine si cel mai probabil nu li se va mai parea ca tot ce zic eu e amuzant ... odata si odata trebuie sa faci ceva sa scapi din rutina asta de cacat din viata ta de zi cu zi, iar cand obosesti sa faci lucruri amuzante pentru a iesi din rutina ... te duci in cealalta extrema si faci opusul amuzamentului ... mdaaaa uite ca nu degeaba am inceput sa scriu aici ... acum ... scriind toate astea mi'am dat seama de ce am starea asta de cacat.
Acum nu mai imi vine sa scriu nimic ... deci va las pana data viitoare :>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu