Powered By Blogger

vineri, 5 februarie 2010

randul meu :P

Dupa cum sta treaba ... fiecare cu durerea lui ... eu am o durere mai mare ... undeva mai departe de mine ... undeva fata in fata cu spatele garii. Cum se vede ... mai intai a postat A. ... si ma simt obligat sa zic si eu vreo "doo vorbe", fiind dimineata nu prea imi trec multe prin cap doar ca iar incepe o zi care nu stiu cum se va termina :)) ... insa cel mai probabil se va sfarsi la fel ca celelalte seri ... undeva, cumva, candva! probabil cine citeste acest blog se intreaba de ce se numeste "HIGHER AND HIGHER" ... simplu ... in viziunea mea asa e viata ... mereu invatam cate ceva din lucruri constructive sau mai putin constructive ... deci cu fiecare zi ce trece suntem peste cel care am fost ieri sau in urma cu 2 ani ;). Si a-propos de casatorie ... dupa cum zicea si A., sfatul meu e urmatorul : nu va faceti iluzii ca sa nu aveti deziluzii ! Deci nu va agitati prea tare ... unii au pricipiile lor si e cel mai bine pentru ei ... intr-o buna zi o sa realizezi ca nu e decat un oras de kkt intr-o tara de kkt ... si iti vei spune ... macar stau cu sotia mea si sunt fericit ... sfatul meu e "pisa'te pa priza"(parazitii) ... problema e alta ... nu mai stie nimeni ce e aia o viata normala ... linistita ... pentru ca se moare de foame si tot timpul va exista cineva sa incerce sa se ridice peste celilalti ... chiar daca ingroapa zece pe langa el ... evident il doare'n p..a ... mie imi spune A. ca sunt cel mai lenes om ... pentru ca nu fac niciodata nimic ... aproape ... chestia e ca imi conserv energia pentru momentul cand voi gasi un motiv bun sa fac ceva H@H@ ... gata ca ma duc pe carari bantuite de alte lucruri :)) ...
va salut, T.

Un comentariu:

  1. bine spus...
    si daca tot e blogu tau, si te intreaba la intrare daca ai 18 ani; nu mai scrie p..a:)))

    RăspundețiȘtergere