Powered By Blogger

duminică, 25 aprilie 2010

cineva, undeva, candva ...

Dupa cum sta treaba ... toti avem o viata pe care o traim asa cum putem ... mai bine, mai rau ... Ma uit in jur si imi vad prieteni pe care ii cunosc de o viata si care se schimba intr-o luna cat altii intr-o viata ... de ce ? Raspunsul pe care il am e unul singur : dragostea asta :) Dupa cum spunea si Emil Cioran, "dragostea e unirea a doua salive", la fel gandesc si eu in momentul asta, si de ce sa imi schimb parerea cand imi e bine asa.
Plictiseala ma face sa ma gandesc la multe lucruri si sa scriu aiurea aici fara motiv ... si cel mai probabil scriu in van deoarece nu cred ca intereseaza pe cineva, dar indiferent de asta voi scrie in continuare.
Ma chinui de ceva timp sa imi gasesc un job, la inceput mi se parea doar o chestie de timp pana gasesc ceva ... intre timp a devenit o obsesie pentru ca e incredibil de jenant ce se intampla acum in mica noastra tara plina de cocalari si pitipoance si incredibil de jenant sa te duci la un interviu in fata unor patroni care nu au jumatate din cultura ta generala sa nu zic de studii ... si sa iti spuna ca iti da 500 de lei pe luna sa lucrezi de dimineata de la 8 pana seara la 8 ... iti cam vine sa ii scuipi in gura ... si sa te duci in lumea ta ... cam atat azi ca is cam morbid :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu