Powered By Blogger

duminică, 20 iunie 2010

tinkerbell !

Din nou plictiseala ... din nou scriu aici ... am o intrebare care imi rasuna in cap de ceva timp ... cum poate o persoana pe care abia o cunosti sa te faca sa zambesti oricat de suparat ai fi ... si daca te strange in brate sa uiti toate problemele pe care le ai si pentru o fractiune de secunda sa simti ca nu esti singur si parca esti in alta parte ! Stiu ca primul raspuns al majoritatii este : esti indragostit ... un raspuns pripit evident dat de persoane naive si care nu ma cunosc ! De aici tinkerbell ... stiti micuta zâna care era neindemanatica ... dar plina de magie .. dadada m'am luat cu nepotelul intr-o zi si m'am uitat la desene animate si am inceput sa retraiesc unele clipe din copilarie. Ehh uite am o prietena care ma face sa uit toate cacaturile din viata mea si ma face sa ma ambitionez mai tare sa finalizez un plan ... nu foarte bine conturat dar in pricipiu e facut. E placut sa cunosti o persoana care sa iti arate cum erai tu cu cativa ani mai tanar ... sa iti dai seama cat ai pierdut din cauza felului tau de a fi ... dar in acelasi timp sa iti dai seama cate poti face de acum incolo ... vorba aia : in tinerete invatam, cu timpul intelegem. Cum ii poti multumi unei persoane care te ajuta sa realizezi niste lucruri despre tine fara ca ea sa faca mare lucru si mai ales sa nu stie ... e bine ca am apucat sa intalnesc pe cineva asa :)
Cam atat azi ... in concluzie ... multumesc Alexandra !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu